onsdag 11 september 2013

Regn o rusk

Utanför smattrar regnet mot fönsterbläcket. Inne har vi tänt ljus. Mysigt..
Barnen blev hämtade av sin mormor idag på förskolan, så det blev ingen heldag idag heller.
Värsta lyxen tycker klart barnen o mamman också. Jag kunde köra o handla efter jobbet, utan stress.
 
Barnen är duschade och minsta sover redan.. Noel tittar lite på film o varvar ner.
Jag har satt igång med bak, först ut denna kväll är coolingar. Om tiden räcker till blir det även knäckebröd.
Tror att torsdagskaka blir fint på jobbet. Inte för att jag äter dem själv. Men jag älskar ju o baka o bjuda!
Perfekt planerat tycker jag ju klart också, då jag hinner träna medans baket är i ugnen.
 
Natten som gick va sådär.. Ella vaknade vid 1.30 o va en ledsen liten skrutt, så hon fick komma ner till mig o Noel, därefter någon gång vaknade Noel, av elaka mardrömmar.
Ändå känner jag mig inte helt slut.. så det jag sov va nog av god kvalité, haha!
 
Tillbaka till baket!
 
 
Tror ni arbetskamraterna blir glada för dessa? =)

Inga kommentarer: