tisdag 10 september 2013

Pepp pepp

Tänkte ta milen på crossen, farm tills jag insåg att jag inte har någon telefon, så jag inte kan lyssna på musik samtidigt. Kalla mig kass, men jag har svårt att hålla ett riktigt högt o gott tempo utan musik som driver mig. Bara det där halvstöriga suset från crossen o tystnad...
Så fort Rickard kommer hem, ska jag slita hans kära IPhone ur händerna på honom o springa tills fötterna glöder.
Jag får helt enkelt köra ett Tabatapass, squats o planka.

Hemmet är uppstyrt o middag tills imorgon är fixat.
Jag o barnen tog oss en promenad i det härliga vädret innan, det somnade de gott på =)
Blir en tidig läggning för mig, även denna kväll. Att sitta uppe o prata med sig själv, känns märkligt på mer än ett sätt..

Letar efter säng till Ella med ljus o lykta. Om ni vet någon som ruvar på en skatt, helt i min stil. Hojta gärna till då. En hittelön i form av tjaa... en puss utlovas! =)

Inga kommentarer: