onsdag 4 september 2013

Paus för o andas

De senaste dagarna har det hänt lite för mycket. En fin person har lämnat jordelivet o lämnat ett litet hål i våra hjärtan. Ändringar på jobb, som resulterar i kaos o röriga känslor. Dock blev mitt vik förlängt till slutet av november.. något positivt iallafall. Mm.. o min telefon valde att ta sitt liv idag. En gång fick jag igång den, tillräckligt länge för o se att precis alla mina bilder är puts väck. Man blir ju inte direkt sugen på o skratta. Mannen har jobbat över hela veckan o kommit hem sent. Jag o barnen har passat på o mysa lite extra med varandra då. Igår blev det lite över för mig också. O som det ser ut idag, så kommer jag icke hem i tid idag heller.. Tur att finaste mormorn hämtar knoddarna redan 13.30 på förskolan. O pappan började senare, så det behövde inte lämnas förrän 9, lyx de! =) Nu ska jag ägna min lunch åt att äta, inte o blogga ;)

Inga kommentarer: