onsdag 4 september 2013

Ligger här

Ligger här på soffan, en katt som däckat rakt över mig.. varmt.
Blev lite övertid idag, möttes av lyckliga knoddar som strödde pussar o kramar över sin mamma när hon kom innanför dörren.
Barnen o mormorn hade haft det toppen, vart på lekplatsen, fika o lek - klart det bästa som finns!
Vi tog oss en kopp kaffe på baksidan i den underbara eftermiddagssolen.

Mellan pateinterna idag passade jag på o planka. Här går vi all in när man joinar en challenge ;)
Fick modifiera den lite bara.. då jag  ville ha lite mer utmaning..
Slängde även in squats, självmant (tuff eller idiot..?)

Är helt slut egentligen. Har sovit fruktansvärt dåligt, eller kanske mer ska säga inte sovit.
Är inne på vilket dygn i ordningen..?
Kör på ett Tabatapass innan läggdags, gör ju himlans ont om jag ska ramla ner från crosstrainern.. haha!
Men känner att om jag kör slut på mig helt, kanske jag kan få sova..?

Jag o Noel tog en cykelrunda innan han skulle sova. Så mysigt.. massa bibbel o babbel som vanligt när det är vi 2.

Imorrn ska jag göra en förfrågan till min chief.. får hoppas att det går igenom.
Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: