fredag 22 februari 2013

Java paus

Tar en paus mitt i stöket. Kände att nivån av koffein behövde höjas en aning.
De senaste dagarna har vart fyllda av härligheter. Men istället för o rabbla allt, bjuder jag på lite bilder.
 
Minime ligger som vanligt o tar middagsluren ute i vagnen. Här inne är det fullt ös, städningen är snart klar i detta hus, så vi har någorlunda fint när det ska va barnkalas imorrn =)
 
Igår sa tvättmaskinen upp sig på allvar. Jag ringde Rickard o frågade om försäkringen täckte temporärt psykbryt, alternativt mental ohälsa. Han blev tydligen en smula oroad, så direkt efter han kom hem efter jobbet åkte vi in till Kristianstad.
Sjukligt men sant så är jag en aning förälskad i den fina tvättmaskin vi valde att ta med oss hem. T.o.m Rickard va inne några gånger igår o beundrade den ;)
 
Jaha, o imorrn är det som sagt barnkalas o på söndag ska jag, Noel o Engla gå på teater. Självklart med fika efteråt, så blir alla nöjda o glada.
 
Ja.. o på måndag.. då bröjar jag jobba! Känns galet o underbart!
Noel har vart jätteledsen o vill inte alls att mamma ska jobba. Första veckan kommer nog bli tuff med honom. Mammas lille, store man.
Nej, nu ska jag shotta kaffet o fortsätta med röjet!
 






1 kommentar:

ullrika sa...

Försäkring mot psykbryt? JATACK! En sån vill jag ha!