tisdag 19 februari 2013

Hey, I made it!

Idag steg vi upp, åt frukost o gjorde oss iordning. Sen körde vi raka vägen hem till familjen Nolte för mys o lek. Fullt ös medvetslös som vanligt =)
Vet inte riktigt hur mycket kaffe min kropp intog o det är nog ärligt talat bäst att jag inte börjar räkna på det, haha..
Ella hjälpte Frida o fixa lunchen o åt säkerligen upp hälften av korven under tiden. Hon passade även på o hälla ut ett helt glas vatten över sig själv. Då är man tacksam att det finns o låna!
Lite efter lunch ringde det i min telefon, jag tittade på telefonen, tittade på Frida o halvskrek: -Det är om JOBBET!
O ja, positiva besked kom. Jag fick jobbet!!! JAG fick DET!!! Glädjetjut, några skutt o massa kramar senare, tog jag lite kaffe till ;)
Är innerligt tacksam för alla som hejat mig i mål. Jag är stolt över mig själv. Jag vann liksom!?
Har fått gratulationer av underbara människor idag o det värmer så gott i hjärtat!
Laboratoriebiträde, det är vad jag är nu. Eller ja.. alldeles snart.
Har svårt o smälta det o blir fortfarande sådär lite halvfnittrig när jag tänker på det.
 
På eftermiddagen fick vi kaffebesök av Josse o Lilly. Ja.. kaffe igen..
Uppdateringar delades o det va gott o ses!
Dock började mini kräkas som en galning mitt i allt o det pågick flera timmar.. usch o fy o stackars liten.. 19.40 somnade hon, helt slut i pappas armar.
Sen dess (peppar, peppar) har hon sovit gott o vart kräkfri. Ingen av oss andra har några känningar o så får det gärna fortsätta.
 
Kvällen bjöd på en härlig pw med min Engla. Prat om allt mellan himmel o jord, både hjärna o hjärta är luftat o lättare. Tack!
Så nu är jag nyduschad o relativt redo att inta sängen.
Imorrn är en ny dag o jag hoppas den bjuder på fina saker.

Inga kommentarer: