måndag 18 februari 2013

En säng...

Har precis vart o handlat på Maxi, en timme innan stängning är den ideala tiden att handla, vi va nog 5 pers där..
 
Direkt efter kvällsmaten stack jag hem till Steffi. Blev verkligen ingen promenad dit, hade hoppats på uppehåll. Men o sitta dygnsur o snicksnacka i flera timmar kändes inte så speciellt lockande.
Tänkte först att jag tar igen det på crossen ikväll. Men nu känner jag mest - ICKE!
Många samtalämnen har avverkats o som alltid va det härligt o träffa henne, hann mysa lite med Charlie innan han kröp ner under täcket o började dra stockar =)
 
Nu tänker jag mest bara fixa mig iordning för sängen.. kanske ta mig en kopp te.
Natten som passerat va under all kritik.
Somnade så fort jag la huvudet på kudden (vilket är sjukt ovanligt för o va mig..)
Någon gång miss i nassen vaknade jag av en hysterisk mini. Ledsen o rädd, ville inte alls vara kvar i sin säng. Nehepp, ner med henne hos mig, men ron ville liksom inte riktigt infinna sig.
Hon snurrade, petade mig i ögonen, la sig på mig o mumlade om vartannat. När vi väl somnade, låg jag i någon märklig position, som mest gav mig kramp o domnade kroppsdelar. Allt för att hon inte skulle vakna.
Ändock va vi uppe med tuppen.. halv 5 - 5, skulle jag gissa =/
Så ja.. jag är en smula trött nu.
 
Imorrn blir det lekdejt med Frida o hennes kiddisar. Kvällen är en pw med Engla inbokat.
Blir bra detta!

Inga kommentarer: