måndag 18 februari 2013

O en liten uppdatering

Helgen har inte bjudit på mycket datortid. Så nu ska ni få bli lite up-to-date ;)
I fredags va jag på anställningsintervju, nu håller jag verkligen tummarna för mig själv att detta går igenom, skulle va underbart! Svaret får jag i början på denna veckan, så jag behöver knappast säga att telefonen är klistrad i min hand.
 
Lördagen bjöd på en liten runda på stan med fina flickor o underbaraste lilla bihanget Love.
Barnen o Rickard stannade kvar hemma hos mamma under tiden, de va mer sugna på soffmys än spring på stan. Sen drog hela karavanen hem till mamma för en lång härlig fika (hon hade skurit upp melon till mig, så jag också kunde få smaska lite.. söt!)
Kvällen hemma spenderades i soffan framför Melodifestivalen, Rickard va nog inte så lockad utav detta, så han körde hem till en kompis. Noel åt så mycket godis, så han låg som en utslagen val på soffan när musiken tystnade!
 
Gårdagen blev vi ett barn kort, faster Emma hämtade Ella på förmiddagen o fick spendera hela dagen där. Lyx! Hon jublade när favvisen ringde på dörren =)
Jag o Noel hälsade på farmor o Anders, medans pappan sörplade kaffe hemma hos John. Kan tro att munnarna gick på dem också ;)
Jag fick som vanligt rasta av mig på afron, lika gött som vanligt! Fast kunde vart utan tanten som höll på o hoppa in i mig hela tiden. Sånt kan va lite frustrerande när hon egentligen hade gott om space.
 
Tårtan är beställd till Noels barnkalas o planeringen är klart i full gång. Älska barnkalas liksom!
Ja.. o att det renoveras för fullt varje ledig (o oledig) sekund, behöver jag knappt tala om..
 
Ikväll ska jag dra på mig reflexvästen o ta en härlig pw in till Sölvesborg, ska in till min fina vän Steffi för babbel o kvalitetstid.
Nu.. ja, nu kör vi på koffeinpåfyllning!
 

 
Bästa barnen städar cykelvägen efter slarvpellar på väg hem från förskolan.
 

Inga kommentarer: