fredag 9 mars 2012

Trist väder

Utanför fönstret är det helt disigt.
Tänkte ta mig ner o köpa nya innerkrukor, så kan jag plantera om mina murgrönor. Har behövts ett ganska bra tag nu.
Noelen o hans mormor har lovat o köpa penséer till mig imorgon, så vi kan göra lite vårfint här på söndag (o så struntar jag fullständigt i om snön vräker ner då!)
Idag är ingenting inplanerat.. Vad ska vi hitta på?
Ska ställa mig på crossen när Ella känner att det är dags för henne o vila.
Tänkte ta o slänga lite färg i huvudet ikväll, borde egentligen gå o klippa mig.. nästa månad kanske? =D
Att det är fredag är skönt.. fast jag ska ju jobba imorrn, så vad är skillnaden? haha..
O när jag kommer hem, ja, då drar gubben. Då ska han o grabbarna ut o käka o svira ;)
Så.. jag hoppas att söstra mi, nappar på mitt frieri om filmhyrning o fruktsallad.
Nee.. nu behöver jag nog äta lite frukost, har inte gjort det än kom jag på..

Inga kommentarer: