torsdag 8 mars 2012

Seg som kola

Tänkte att jag skulle ställa mig på crosstrainern, men skiter ärligt talat i det.
Jag tar mig en dusch o kryper ner i sängen istället.
Dagen har vart energitömmande.
Min lilla docka ramlade från en stol o slog i sitt bakhuvud, så vaksamheten på hennes allmäntillstånd har vart ungefär 1000% idag.
Hur kan man va så snabb? Obegripligt.
Allt verkar dock va bra, inga kräkningar eller "avdomningar".
Lika vild o sprudlande glad som vanligt =)
Förutom några moments av gråt, som bara kommit över henne. Men det är klart, ont måste hon ju ha =(
Helena, Erik o goa magen har vart här en sväng o fikat o pratat bebbe =)
Även Rickards mamma tittade inom på en kopp. Hon ska komma o hämta Noel efter jobbet imorrn, gissa om han blev glad? Han kommer njuta varenda sekund!
Imorrn ska jag ta tag i o ringa massa sånna där roliga samtal =/ Men men.. är ett måste.
Sov gott med er!

Inga kommentarer: