fredag 9 mars 2012

O dagen är igång


Här städas o plockas o fixas o donas.
Imorrn ska pappan va själv med.. tja Ella o hunden blir det iof bara =) Men ändå, då kan man få njuta av det istälet. O jag känner ju inte direkt för o sätta igång med allt sådant när jag kommer hem från jobbet..
Hann precis duscha under Ellans lilla nappis =) Får bli en promme ikväll istället!
Malin kommer hit efter lunch, för kaffe o lite spånande.
Har precis pratat med arbetsförmdlingen. Är ju som så att min mammaledighet snart är slut =/
Sommarjobb är ju fixat o det är otroligt skönt. Men allt annat behöver ju komma igång också.
Tydligen behöver man inte boka tid, utan man bara vandrar ner helt sonika, den dagen man vill skriva in sig.. haha.. märks att jag har mycket erfarenhet ;)
Ett samtal avklarat för dagen iallfall.
Min älskade telefon har anlänt till Maxi, efter sin lilla visit hos Telenor, så den ska hämtas idag också.
O så ska jag skicka iväg en mössa jag sålt på Tradera.
Om man kanske skulle sätta lite fart nu, innan lunchen ska påbörjas.
O här har ni bildbevis på att mina gossar är galna. En hel soffa o sitta i, nejdå, då bygger man en miniliten koja o placerar sig i istället!

Inga kommentarer: