torsdag 8 mars 2012

Nämen sedärja..

Fick en smärre chock när jag såg att marken va snötäckt imorse o stora fina flingor dalade ner från skyn.
Noel fick en mindre stroke av lycka.
Jaha, men livet rullar på likadant för det. Tvätt o disk är igång här o det surrar härligt från maskinerna.
Nog också något konstigt som tillhör mitt OCD, jag älskar ljudet från diverse "hemmamaskiner".
Känner mig sådär taggad o dra på ungarna vinterkläder o asa bort till förskolan. Men men.. han får väl va där iaf 9 av sina 15 timmar per vecka, haha.. Tror inte det finns en vecka sedan han började där, som jag verkligen utnyttjat alla hans 15 timmar.
Har passat på o njuta lite extra av honom också, den korta tiden man väl är mammaledig.
Känner mig trött idag också, tog ett par timmar innan jag somnade o sen va sömnen ganska orolig på det =/
Blev ingen cross igår. Dock blev det ju Greys!!! Yeeeeaj! Ljuvligt att rivstarta med 2 avsnitt =)

Inga kommentarer: