torsdag 1 mars 2012

Nu tar vi kväll

Har myst länge med min gosse i soffan.. tittat på Nalle Puh o mest bara varit.
Vi har våra heliga små stunder när det bara är vi.
Har haft det super hemma hos mamma idag, fisksoppan va dödligt god!
Lillebror o Noel fick ett mindre sinnessläpp o sprang runt så nästan gräsmattan släppte.
Jag fick minst 10 större sinnessläpp när jag va o handlade på Maxi. Liiite för mycket folk, för o inte tala om förbutiken. Crappy day att skicka o hämta paket kan jag ju säga.. men skam den som ger sig. Nu är det gjort!
Värken i nacken börjar mildras.. skönt att det går åt rätt håll.
Lillfesan ramlade här pladask på golvet innan.. slog klart i tänderna, så imorrn är det denna mamman som ringer tandläkaren...
Nu ska jag enbart gosa ner mig i soffan.. o se hur länge jag kan va vaken ;)

Inga kommentarer: