onsdag 3 augusti 2011

Sova?

Ja, jag sover ju som sagt ganska kasst o väldigt lite.. men jag klarar mig helt okej på den sömnen.. OM jag får den =/
Halv 2 hörde jag att Noel rörde sig väldigt mycket o oroligt inne på rummet.. Han har ju en tendens att ramla ur sängen, så jag gick upp för o kolla.. Va helt tyst där inne, alldeles för tyst. Jag viskade hans namn.. Ja.. mamma, får jag till svar. Där låg han på golvet.
Han ville att pappa skulle komma in i sova i hans säng =D
Hmm.. för det första: Rickard är ungefär lika lätt o väcka som en person som ligger i koma. För det andra: Noel har en 90 säng, haha. Hade vart lite skoj ändå!
Sen hade jag jättesvårt att komma till ro igen =/
Jaja.. är en trött mamma idag, men dagen är fullspäckad! Noel har klipptid 12.30, sen blir det stranden för hela slanten! Blåste upp diverse leksaker här hemma igårkväll så jag höll på o tuppa av, haha
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på innan klippet.. blir nog hemmalek o mys =)
Hade en mysig dag igår. Noel gillade Emelies barn skarpt o lekte för fullt inne på Liams fina rum. Han ville inte riktigt åka hem, men blev lovad att han mer än gärna fick komma o leka fler gånger =)
Kläderna va otroligt fina o jag blev så glad!
Sen bar det av hem till mamma - lunch - lek - sjukhus - skrikig bebis - pappa på akuten - minihandling - promenad - mys - lite lek till - kaffe i solen - KÄRLEK - hämtning av pappa på akuten
Sen tog familjen Hoffe med mormorn o åkte upp till Olofström för o hälsa på Vivan en liten stund.
Sen väntade klart lite hushållssysslor på mig när jag kom hem =D
Nepp.. adjöss for now
LISA - Why didn´t you sms me kvinna??? =)

2 kommentarer:

Fru Magnusson sa...

oh tyckte du det? :) vi gör vad vi kan med vårt lilla hem, jag är väldigt mkt för inredning och det ska vara rent o fint hehe :)ja, det var himla trevligt. Noel o Liam klickade ju direkt hehe :)

Lisa sa...

Ja det kan man ju fråga sej. :P
Jag tänkte det, men det kom uppenbarligen en hel del i mellan. :D