torsdag 4 augusti 2011

Vädret lockar mera..



Märks direkt när det är fint väder ute, då är jag ganska inaktiv med bloggandet =D
Noel va duktig hos frisören.. lite otålig kanske, men det får man va när man vet att stranden väntar, haha.. Duuu frisöören, sa han ungefär 23 gånger =)
När frippan va fixad körde vi rakt ner till Strandängen.
Sol, bad, mys o sandlek.
Helena o Erik kom lite senare o hade massa gott mellis med sig. Noel älskar o äta ute, vilket jag också gör. Visst är det ändå lite godare att äta utomhus?
T.o.m pappan hann joina en stund (så vi va kvar ett tag om man säger så..)
H & E hängde på oss hem, inte tackar man nej när man blir hembjuden på kalvstek? ;)
O idag är huset skinande blankt, min lilla städis rockar!
Just nu väntar jag mest på att lilleman ska vakna, men han verkar ta en rejäl sovmorgon idag..
Mhhmm.. passa på du Nolle, för nu börjar du snart på dagis! Moahaha (ohh.. förlåt.. förskola..)
Känner mig kluven inför detta.. alltså, han kommer ju ha toppenkul de 3 timmarna han är där.. men kommer jag känna mig helt naken? Är ju van vid att ha dem båda 2..!
Nehe.. plocka in tvätten från torkvindan kanske..

Inga kommentarer: