tisdag 2 augusti 2011

En smula chockad..

Som de flesta vet är vår son väldigt sällan uppe om nätterna.. Men inatt/imorse gav han mig ett gott skratt. Hör att han bökar rundor inne i sängen, efter ett tag hör jag relativt bestämda steg ut mot hallen.. Jag går upp o frågar om han behöver kissa. -Nej mamma, jag ska titta på Spindelmannen. Jag är sugen på det. Hahaha.. Vi har inte ens några Spindelmannenfilmer hemma.. O vi brukar kanske inte heller sitta vid tv:n vid 4.20 =D
Nä, han fick krypa ner mellan mamma o pappa o sussa en stund till.. Mysepyse.. Han kunde inte komma till ro direkt.. så då låg han o pillade mig i håret. Goeunge!
Vid 11 ska vi va hemma hos Emelie, ska få kläder till Ella.. Guld värt o jag är så tacksam!
Sen ska vi hem till mojjan.. mysa o skjutsa till sjukhuset =)
Jaha, nehe.. höres later..
O Mia - Vi VILL INTE bli av med er! Fina fina =)

1 kommentar:

Lisa sa...

Betyder det att ni är i Asarum? :D Om ni inte har nånstans å äta middag kan ni krascha oss om ni vill å hinner? :)