måndag 18 juli 2011

Jag & Ella



Idag har vart en ren tjejdag för mor och dotter. Bara jag o min fina lilla tjej hela dagen..
Pappan i hushållet ligger ju iväg o jobbar, så den biten är ju inte så konstig, men nog saknar jag min lille grabb.. IMORRN är det dags, då ska jag hämta honom, ja o hans mormor så klart, på stationen i Alvesta! Längtar är milt uttryckt..
Drog fram monsterdammsugaren o rengjorde sängens alla olika madrasser idag. Luktar så fräscht nu! Ska köra soffan imorrn, tänkte göra det för en stund sen, men är för rädd att störa lillans nattsömn..
Hallen i garderoben fick sig en omgång också på rensningsfronten. Jeeeyyj! I´m on fire! (eller ja.. kanske inte riktigt men typ..)
Däckade på soffan med snorpan idag, i typ 3 timmar (!?)
Detta lilla liv.. tänk att hon snart blir 4 månader! Vart tar tiden vägen? Hon pratar o bubblar för fullt o bubblet avslöses av skratt. En sanslöst glad o nöjd bebbe! (kanske, kanske att man förtjänar det efter en kolikbebbe??)
Som alla mammor är jag sjukt stolt över mina barn, de är verkligen glädjen i livet!
Nu ska jag ta en snabbdusch o sen blir det sängen..
Bjuder på en bild på Ella o Erik från häromdagen.. såhär ser en bebbe ut som älskar o äta sina händer, ha tungan utanför munnan o har Boragokräm i hela jäkla huvvet =D
(oj, det flög med en bild på lillan nästan nykläckt också..se o njut..)

Inga kommentarer: