tisdag 19 juli 2011

Min stora grabb

Nu är han hemma, mannen i mitt liv ;)
Han ligger i mammas säng o sussar sött o bredvid i spjälsängen ligger det lilla yrvädret =)
Gillar o ha dem där!
Malin o Ludde har vart här idag o fått min tid att gå lite snabbare. Malin tog lite kort på Ella, har fått tjuvkika på 2 - o jag säger bara Guuud va fina! =)
Även Josse o Lilly kom o förgyllde tillvaron lite, men Lilly tyckte nog att det sög lite att Noel inte va hemma ;P
Söstra mi höll mig sällskap på bilfärden.. känns som jag bott i bilen idag. När han såg mig på stationen sprang han fram o kastade sig i min famn! KÄRLEK!
GPS:en försökte lura oss på villovägar.. men jag körde en daredevil o följde skyltarna istället, haha..
Nu blir det en snabbdusch, sen bingen.
Imorrn drar vi hem till familjen Jönsson/Kvist för lite lek o stim =) Ska bli sköj o träffa dem!
Ajöken!

Inga kommentarer: