måndag 18 juli 2011

Åter igen...


..påminns jag om vilka fina människor jag har omkring mig. O åter igen - Tack!
Fick ett litet klagomål från en viss Fru Sörmlind igår, att min frånvaro på bloggen nu vart för lång ;)
Ska försöka summera helgen någorlunda, haha..
Fredag: På dagen va jag o Ella bara hemma o njöt av varandra o lugnet, dagen innan hade verkligen tagit på mina krafter.. På kvällen va vi uppe hos Engla, Allan o så vovvisen Astrid. Där bjöds det på grill o jag fixade fruktsallad. En helt underbar kväll med underbara vänner!
Lördag: Josse va här på kaffe o skitprat =D Häligt härligt! Senare kom Helena o Erik, vi bjöd kvar dem på middag. På kvällen badade först lillan o sen ställde sig mamman i duschen, för att sen cykla upp o joina Josse, Caroline o Mange lite. Satt ute på deras soldäck i några timmar o mest babblade o bubblade =)
Söndag, ja igår då då.. Storstädning o handling, wiieehoo! =D Nej ska inte ljuga.. jag tycker inte att det är trist, haha.. På eftermiddagen kom Malin o Ludde. Vi beställde hem mat från Black&White. God mat o gott sällskap!
Tror att jag fått med den mesta nu.. om inte, skämmes på mig! Meen, de flesta börjar väl vänja sig vid min förvirrade hjärna vid det här laget.
Jag har påbörjat projekt - städning i hallgarderob, men just nu ska jag ta en paus o krypa upp i soffan o läsa lite bok.. =)
Puss
ps. imorrn kommer min älskade son hem - om jag längtar??? JAAAAA!

Inga kommentarer: