måndag 11 juli 2011

Håll igång!

Fick erbjudandet att få lite fika o snicksnack hemma hos Frida o grabbarna. Jag o Ella hoppade ganska så direkt in i bilen o for till Sölve. På tok för länge sedan vi sågs! Pojkarna va så goa med lilla Ella, spanade o klappade på henne - så gott!
Noel har haft en toppendag med farfar o Nina. Han åt upp laxen o potatisen med väldigt god aptit, märks när han vart igång extra mycket =) Nu har han precis kommit ut ur duschen o ska strax hoppa ner i sängen..
Jag går o småplockar här hemma, plockar in lite tvätt (det absolut tråkigaste jag vet typ..) Ska dammsuga när barnen somnat. Ska ut o rensa i rabatten på framsidan också tänkte jag.. får se om man lyckas tvinga med maken ;)
Nehe... tillbaks till sysslorna =D

Ullis - det är troligtvis för att bloggen är låst nu som det inte kommer upp på bloglovin. Instagram? Say what? Haha

2 kommentarer:

ullrika sa...

Nu funkar det!!

Ahh. Jag trodde det var ett foto du redigerat i Instagram-appen (på t ex iPhone) som du hade i ett inlägg här nedanför. Det såg PRECIS ut så nämligen!

Frida sa...

Barnen älskade lilla Ella, likaså jag, smälter när jag ser denna lilla underbara tösabit <3