söndag 10 juli 2011

Nämen nämen..

Nu 200 försök senare kunde jag äntligen få tillåtelse av Blogger o slänga in ett litet inlägg..
Vet att det va sjukt länge sedan jag bloggade.. meeeen, ärligt.. Datorn är igång väldans lite under sommaren =)
Orkar ju klart inte redovisa allt som hänt under den tiden jag inte suttit här ;) Men, sol, bad, härliga ungar, fina vänner, kärlek, kalas, partyeing, grill.. ja, detta är några av sakerna jag pysslar med.
Idag har Lisa, Martin, Viggo o Leo vart här. De fick bli försökskaniner när jag gjorde debuten på en laxrätt idag. Hoppas den gillades (ingen kräkte iallafall, haha)
Barnen har lekt som vildar o poolen har vart poppis även idag =D
Noels rum börjar bli färdigt o jag är sååå sjukligt nöjd! Min braiga smak ;) o världens bästa målare är en good kombo kan jag säga!
Nehe.. nu fårjag väl släpa mig upp på crossen, tydligen försvinner inre gravkilona av sig själv(?!)
Imorrn ska lilleman till Skånes Djurpark med sin farfar o sin Nina - om han längtar?? Yeeaahh!
Verkar som jag ska få njuta lite kaffesällskap á la Josse o Lilly =)
Annars får vi se vad dagen bjuder mig o fröken Ella på.
Happ... tänkte bjuda på en bild på Noels fondvägg, men det sket sig =/

Inga kommentarer: