tisdag 12 juli 2011

Jomen..

Dagen är i full gång här hemma.. Noel sov länge idag, vääldigt länge. Inte konstigt med tanke på vilken strulig kväll/natt vi hade =/ Han är inne i någon mystisk period nu.. Ingen av oss gillar det kan jag ju säga. Kommer liksom inte till ro känns det som..
Jaja, nya friska tag ikväll =)
Ellan hon ligger i gymmet o sprallar o bubblar. Mina härliga ungar!
Imorrn åker min stora unge på semester med sin mormor.. behöver jag säga att jag redan saknat honom en vecka? Haha.. Får försöka fokusera på hur jädra kul han kommer ha o inte hur tomt jag kommer att tycka det är utan honom..
Halvt sömnlös som man är, så låg jag o skissade upp en säng till Noel i huvudet igår.. Idag ska den ner på papper. Mått ska göras o skrivas ner. Ska bli sjukt kul o den är verkligen klockren (iallafall i mitt huvud, haha) Tänkte göra detta till mitt eget projekt, Rickard gör redan så mycket praktiskt här hemma med renoveringar o allt. Åhhh! Fun fun!
Ikväll ska jag ut o gå en lång promenad tänkte jag.. kropp o själ behöver det.
Är iallafall glad att vågen visar minus - man blir lite mer motiverad till o fortsätta med allt då.
Lovar att snart bjuda på lite bilder. Vet att jag vart skitdålig på det o att det är trist..
Jaha.. jag gör ett försök till att låsa upp bloggen.. får se om puckona kan hålla avstånd ;P

Inga kommentarer: