fredag 15 juli 2011

Efterlängtade fredag!


Dagen igår tog ganska mycket på krafterna.. Efter vi vart på vårdcentralen så åkte vi ner till Lisa, Micke o barnen.. Känns konstigt att göra massa saker utan Noel.. Men har har det toppen, har knappt tid o prata med mig. Senaste konversationen löd: -Heeej mamma.. jag har en ny näsa, ser du den? Den är grön! Puss hej! =D
Lisa bjöd mig på middag, sen blev Ella hungrig, så jag fick köra hem.. kände mig som värsta snyltgästen =)
Väl hemma o lillan nyäten, tänkte att jag bara skulle luta mig lite tillbaka.. Jag måste lutat mig ganska långt, för jag kommer inte ihåg något efter det, fram tills Rickard kom hem från jobbet.. haha.. Kändes som de behövdes iallafall.
Vad jag skulle upp o göra på crosstrainern på morgonen, när dagen redan stod mig upp i halsen, ja det vet jag inte..
Sen blev det spontanfika hemma hos Malin o Ludde på kvällen, där infann sig även Lisa (tjaa.. min asarumsLisa, haha) Flickorna fick mig på bättre tankar o det va himla skönt!
Jag har faktiskt sovit ganska gott inatt. Plus att jag o Ellan kanske tog lite sovmorgon ;)
Just nu är det lugna gatan här hemma.. vi får se vad vi hittar på..
Kvällen ska spenderas hemma hos Engla o Allan, ni ska tro jag längtar!!!
Hej så länge...
bjuder på en bild från tidigt i somras, jag o barnen va ute på vagnpromenad...

Inga kommentarer: