torsdag 14 juli 2011

Det regnar..


Natten har vart jobbig.. i mörkret o tystnaden gömmer sig många känslor o funderingar..
Saker som knappt finns till dagtid, tar helt plötsligt över ens liv.. Märkligt, men sant.
Gillar inte den sidan av mig själv särskilt mycket, jag ser nog mig själv som en ganska pigg o glad människa annars... Men visst, man kan inte alltid skratta o va glad..
Har tid hos min doktor vid 13, hoppas på att få lite mer klarhet.. Är ju dock lite skit att detta är mitt i lillans matstund. Jaja, de får lösas.
Vilken tur för mig att jag har min vackra lilla dotter som sitter här o ler o lyser upp hela vardagen =)
Nu tror jag hon vill ha lite mammakel =D
Höres!

3 kommentarer:

MalinSörmlind.se sa...

Du är den starkaste jag vet Hanna. Även om du känner dig "liten" så lyser det igenom så klart att du har en gudastyrka. Jag har alltid varit otroligt imponerad av både din styrka och dina tankar.

Att få vara din vän är ett privilegium som jag tar på största allvar. Du är det finaste jag vet!

Lisa sa...

Du vet var vi bor! <3

Linda sa...

Älskade vän, du är en av de starkaste, mest omtänksamma och fina människor som finns i min närhet och det är jag väldigt tacksam för! Din vänskap är guld värd och jag finns här för dig. Du är fantastisk mamma till Ella och Noel, en fantastisk fru till Rickard och en helt fantastisk vän! Du ligger mig varmt om hjärtat, Hanna! <3