onsdag 13 juli 2011

En helt (o)vanlig onsdag


Lunchen hemma hos mamma va mysig som vanligt.. sög ut varenda sekund av min son (som förövrigt redan är sjukt saknad!) Han klappade mig på kinden o lovade heligt att han skulle komma hem till mig igen =) Mammas sötnöt! Jag älskar dig mamma, sa han, samtidigt som han "nospussade" mig.
Har fått uppdaterings-sms under resans gång o de har det toppen!
Körde inom Malin på hemvägen, fick kaffe o soffmys (o ett gäng fina koppar till mamma)
Hem o pysslade lite o åt middag.. sen fick vi kaffeinbjudan av familjen på Blåbärsstigen. Kaffe o mys, fick kela lite extra med stora dottern, när jag själv saknade mig egna stora =)
En himla massa mys i detta inlägg, men mys rockar ju! =D
Nu har jag duschat o krupit ner i soffan.. jag o mannen min ska titta på film o njuta lite av varandra..
Sov gott peeps!

ps. fanns ingen tid på VC idag, men jag skulle få komma dit imorrn.. måste ha klarhet i detta!

Inga kommentarer: