fredag 6 maj 2011

Tivoliparken





Tog o bestämde dejt med Andreas, packade in kidsen i bilen o styrde bilanosen mot Kristianstad.

Där har jag o barnen spenderat hela dagen med fin vän.

Noel blev wild and crazy, lekte härligt med alla barn som kom i hans väg. Underbara unge!

Ella sov så gott i vagnen..

Jag o Andreas satt o malde o drack kaffe =D

Fin lekplats får jag säga o sonen tyckte definitivt detsamma.

Tog en liten promenad bort mot de välgödda gässen. Bredde ut filten i gräset o satt o njöt av synen framför mig.. Noel tyckte om Andreas han också, där stod de o matade gässen (som absolut inte behövde någon mat!) med majskrokar, haha.. Njöt av dottern i min famn som nöjt åt från flaskan o kisade med ögonen..

Sen gick vi bort o köpte glass, njöt lite till av sol o lek.

Poff så blev klockan sen eftermiddag o vi fick fara hem.

Här hemma väntade barnens farfar på sitt äldsta barnbarn. Noel ska sova där inatt, de ska iväg o hämta lamm imorrn. Gissa om han ser fram emot detta? Svaret är JA!

Om jag är trött i skallen just nu? Samma svar, haha.. ska ta mig en dusch o sjunka långt långt ner i soffan..

Imorgon är en annan dag..

Puss

Inga kommentarer: