lördag 7 maj 2011

Hejdå lördag





Har vart en toppendag!

Jag, Ella, mamma o Helena har gjort stan. Shoppat en hel del. Mest till Ella, men lite till mig själv.. man kan ju inte gå naken bara för att man är tjock! Fast egentligen vill jag shoppingvägra, inge kul o handla kläder när man ser ut som en strandad val..

Fikade inne på "nya" gallerian, inte så ny längre.. men jag ska ju alltid va så sen.

Hem o hämtade gubben som jobbat o sen bar det ut till Norje..
Där kom min skatt rusandes emot mig o kastade sig i min famn samtidigt som han skrek mamma! Åhh.. älskade unge!

Vi blev bjudna på grillat o det satt fint i magen =)

Fick 2 superfina mattor med oss när vi körde hem - tack så mycket!!!

Checkade klart in lammen som bor hemma hos barnens farfar o Nina numera. De lekte o åt för hela livet =D

Nu är jag sjukt trött så sängen blir nog besökt relativt snart...

Adjö!

Inga kommentarer: