torsdag 5 maj 2011

Kärleken är hemma!

Ska börja med att tacka fina Malin som kom hit igår.. lagade köttgryta till oss o lät mig bara sitta o njuta.. lekte med Noel o varvade det med att hjälpa med mig med Ella. Hur fin kan man bli liksom? Så otroligt värdefullt! O kommentarer som din Emma, gör att man liksom rätar lite på sig o orkar lite till. Tack för de otroligt fina orden!

Malin stannade här o sov hos oss, lite sådär för att hon vet att jag inte gillar mörker så mycket o att jag saknade någon att prata med på kvällen.

Vi hade myskväll o lite gråtmaraton till Greys Anatomy (okej mycket gråt, haha)

När lillan vart uppe 3 gånger o ätit, då vaknade killen =) Sådär vid lite över 8.. Fixade oss, eller ja, honom.. jag o Ella va klara sedan länge, haha.. o körde till moderskeppet - Malin joinade o det blev bebisbad o lunch.

Sen blev vi minsann hembjudna till Malin o Ludde en sväng på eftermiddagen. Där har Noel vart konstnär, lekt med djuren, tittat på fiskarna (o undrade om han fick klappa dem..) o tittat lite på barnprogram. Resterande av oss har tittat på youtube-klipp o nästan avlidit av skratt. Ella sov så gott i sin mammas knä.

Nu är pappan hemma hos oss o vi är alla superglada för det! Oj, så saknad han har vart!

Hade med sig presenter hem till lilleman - 2 dvd-boxar med Lucky Luke (gissa vad de gör nu..) o en hel påse med polkagrisar från Gränna! Bjuder på en bild senare som visar hur man ser ut efter man har ätit en polkagris-klubba med päronsmak.. en liten hint.. GRÖN!

Nu ska jag mysa lite med mina darlings!

Inga kommentarer: