tisdag 3 maj 2011

Mörkret har lagt sig..

..runt alla husen här på Junibacken..
Några ytterbelysningar trotsar o kämpar på.
När våra ytterlampor kommer upp ska de få lysa hela natten.
Det lysande huset på Junibacken.. det är här..
Barnen snusar så gott i sina sängar o jag har fått kolla på mitt D.H
Torktumlaren kämpar på inne i tvättstugan..
Blev ingen promenad idag då vädret inte tillät =(
Skulle man kanske ta ett varv på crossen? Eller, nej, jag sparar nog det tills imorrn..
Jag tar nog o kryper ner mellan lakanen, frasiga o nytvättade..
Håller lite på Rickards sida av sängen o saknar honom lite extra mycket.
Saknar att bara kunna strcäka ut handen o känna att han är där..
Låter säkert superlöjligt, han har inte vart borta länge.. men det blir snabbt länge, när man är van vid att alltid ha honom där liksom..
Vår lilla docka ler, 2 gånger har hon gett mig ett verkligt leénde idag! Inte bara det där "jagärfisigimagen" smilet, utan riktigt! Mäktigt! O tänk.. fast storebror är 3 år o ler mot mig titt som tätt, så får hans underbara leénde fortfarande mig o smälta o bli helt varm i hjärtat.
Som sagt.. mina barn.. ni är mitt allt!
O mannen som gett mig er också givetvis.
Nemen.. börjar jag bli lite sentimental såhär på gamle dar =D
Godnatt på er!
O Lisa - du är ju bara som en sockerbit!!!

Inga kommentarer: