söndag 1 maj 2011

Lite nedräkning

Idag har ladiesen i församlingen vart på loppis i Brunnsparken. Jag, Ella o mamma har haft en mysig förmiddag tillsammans. Fyndade gjorde vi, så det blev ju ytterligare ett plus!
Hittade en superfin Kockums - så länge jag trånat efter en sån.. men tyckt att de är på tok för dyra.. Tänker inte ens säga vad den kostade, känns som jag rånade gubben =D
Hittade även några läckra limegröna Mine-skålar för en billig peng, ja.. o klart lite smått o gott till barnen.
Rickard va hemma, målade lite o pulade i trädgåren..
Noel va hos sin farmor o Anders, han räknade upp en miljard saker de gjort när han kom hem. Strålade som en sol. Maggan o Anders hade med sig korv när de kom, så eftermiddagen bjöd på grillning. En ganska perfekt söndag alltså.
Stim o stök har även stått på schemat, eftersom min största älskling åker imorrn. Väskan är packad o jag saknar honom redan.
Nu ska vi ta o krypa upp i soffan, sätta igång en film o mest bara njuta av varandra..

Inga kommentarer: