måndag 2 maj 2011

Knack knack

Slänger in ett par rader här, sådär i pausen av allt..

Rickard åkte för några timmar sen o det känns redan tomt..

Sysselsätter mig med o städa medans lillan sover, Noel har fastnat framför barnprogrammet. Han får ta en liten paus där nu =) En skål med äppelklyftor förgyller det mesta för denna pojken, haha..

Min fina Lisa knackade på dörren. Bara för att se hur jag hade det. Har man fantastiska vänner eller? Imorrn ska mina barn få vara lite hos henne. Jag ska till läkaren o kolla upp e knuta.

Försöker att inte tänka på det, känner mig helt kall i magen. Säkert inget, säkert ofarligt! Det mantrat kör vi på idag! Inga negativa tankar, då blir allt bara mycket jobbigare.

Kör dubbeldejt med Hälsoringen imorrn, först knutan, sen sprutor. Både jag o Noel. Ja.. man får ta det onda med det goda när man ska åka till Thailand (för o inte tala om de hutlösa priserna de tar för dessa sprutor!) Kommer säkert gå bra, gissar på att skatten kommer va tuffare än sin mamma ;P

Snart blir det till att fixa lite lunch.. men först viker vi lite tvätt va? =D

1 kommentar:

Lisa sa...

Klart det inte är nått farligt! Jag hejar på dej Hanna! :D