lördag 30 april 2011

Valborg









Tvättmaskinen går på högvarv här hemma.. Alla sängkläder fick flyga in där med en rasande fart så fort vi klev ur sängen imorse..

Blir ju lite halvpäckligt när bebbarna är så pyttiga o kräkiga =)

Rickard ska köra över bäddmadrassen med en rengöring också.

Får se om allt hinner bli torrt till ikväll, haha.

Kvällen med Malin igår va sådär helt underbart mysig. God mat, gott vin, massa fnitter o även lite deep talk. Tack fina du! Soon again please! =)

Rickard tyckte nog att det va lite halvcharmigt ändå när han kom för o hämta sin fru (som ju låter jättevuxet..), där satt jag.. på en bänk i Grodparken o fnittrade som en 14-åring. Härliga liv!

I bilen satt mina 2 små liv o sov.. Kärlek.

Nu åker vi snart till Karlshamn för o fira Valborg. Vi ska hem till Johanna, Totte o deras 2 fina barn. Dit kommer även Linda, Martin o deras lilla gryn. Jag känner på mig att denna kvällen bara kan gå på ett håll - tipptopp! Det kan liksom inte bli fel med dessa 2 familjer.

Denna helgen ska jag verkligen njuta till fullo av att ha familjen samlad. Blir tomt utan pappan i en vecka.. Tur att jag har så underbara människor runtomkring mig! Så tacksam för er!

Lite tråkigheter finns också o printa ner, men just idag skiter jag i dem!

Idag önskar vi mest kärlek till alla (kanske ska jag slänga in lite fred på jorden också?)


Ullis - Blev varm i hjärtat av ditt fina inlägg! Så fina ord, skulle vilja ge dig en bamsekram!

Inga kommentarer: