måndag 2 maj 2011

Dag 1 - avklarad (nästan..)





Gud.. har jag suttit ner idag? Kanske.. minns inte.. haha

Den lille mannen är nybadad o ligger nu o snusar i sin renbäddade säng.

Lilla sessan ligger i sin säng o snusar även hon.. (får se hur länge, haha)

Har hunnit med o städa det mesta o det känns bra. Tänkte gå o plocka lite nu på kvällningen också.. när det liksom är mest lugnt o tyst omkring mig.

Jag har bestämt mig för att ju numera är säker, alla mina grannar måste ha lämnat sin tvätt här också, typ.. varje dag.. det tar verkligen aldrig slut! LORD va jag längtar tills vi ska renovera tvättstugan o jag ska få min 11-kilosmaskin! Alla har vi olika drömmar ;)

Ikväll är det CSI - då ska jag minsann sitta ner! Sen blir det nog bums i säng efter det!

Imorrn kommer min fina mamma hit. Hon vill ge mig lite "egentid". Så underbar hon är! Hon vet hur viktiga mina promenader är för mig =) Hon o Noel ska ut o cykla o jag tar Ella i vagnen för o bränna fläsk o andas friskluft (o lyssna på tystnad..)

Nepp, lite plock till innan tv..

Nee... hörde jag inte den lilla siggiga..? Måste kolla...

1 kommentar:

Lisa sa...

Åååå jag kanske tar med lite tvätt hem till dej på torsdag! :P
Vår maskin har varit sönder i en vecka nuså du kan ju fatta hur mycket tvätt vi har som väntar. :D