fredag 29 april 2011

Mi LORD!

Snacka om att mina kära Melina rastade mig igår. 2 timmars powerwalk (!?) O ja, jag dog faktiskt nästan där lite på slutet, haha.. Såå skönt! (ja, inte att dö då..) eller va det 2 1/2??
Känner man sig nöjd med sig själv eller vad?
Dagen spenderade vi som sagt hemma hos Malin o hennes Nikki o Tristan. Alltid lika mys o barnen lekte som vilddjur - as usual =D Inbokning av grillning ska ske! =)
Idag är jag lite extra trött i min skalle, vet inte riktigt varför.. Såg precis att jag tagit på mig tröjan ut-och-in, hjälp..
Undra om helgen bjuder på lite avkoppling? Nee.. avkoppling är för veklingar, haha =D
Min lilla sessa kräktes på sin pappas sänghalva (kalla mig beräknande som lägger henne där för o vila om ni vill, jag kallar mig smart..) Blir till o rengöra där sen.. o bädda rent. Låter väl som ett riktigt roligt projekt? Eller nej.. kanske inte.
Vid lunchtid kör vi till Karlshamn, mormorn behöver nog lite barnbarnsdos. O vi behöver en mamma/mormordos.
Ikväll blir det "utgång", jag o Mallan ska ut o ha lite girlienighty ;P Middag på Salvatores - lyx!
Nehe.. lite eld i rövva på de!
Adjö!

1 kommentar:

ullrika sa...

Men Hanna!! Du har ju fått barn!! Och jag har missat!! :( mjau... förlåt... grattis!!!

Har läst ikapp allt jag missat (förstår inte varför jag inte hittat hit? du måste trillat bort från min lista på nåt märkligt vis?!) och har ömsom ryst, ömsom glädjst, ömsom nästan gråtit och till slut fått se en så fantastiskt söt liten flicka att jag var tvungen att titta lite till! HON ÄR JÄTTEJÄTTEFIN!! Och Noel också såklart. Så fint namnen passar ihop förresten :)

Många många kramar och lite pepp för sådär skitjobbigt är det ju men så hittar man upp till ytan igen precis lagom för att trilla under igen. Blev så himla glad iaf av att läsa att R gör vad han kan för att underlätta. Och du, det blir lättare. Och lättare. Och kärleken blir större och större. WOW! GRATTIS igen!!

KRAMS!