söndag 17 april 2011

Mmmm





Precis hemkommen efter över en timmes powerwalkande =)

Ska precis hoppa in i duschen o sen blir det rakt ner i bingen.

Precis som jag fasade hade damen bakat, men jag var ståndaktig o höll mig till kaffe. Ja minsann, vill man bli fin får man lida pin =D

Grabbarna hade mys o lekte en hel massa, Ella sov mest o brydde sig väldigt lite om världen runtomkring..

Vi hade det härligt på filten i solen, men vinden va lite kall..

Jag röjde loss på lekplatsen.. på.. ja.. ni vet en såndär med cyklar som sitter ihop i en cirkel o går på en räls..? Den älskade sonen tjöt av skratt o det kittlade gott i mammahjärtat (medans benen skrek MJÖLKSYRA!!!)

Becca önskade djupt o innerligt att hon haft en filmkamera med sig, men det hade hon inte (till min stora lycka)

Nepp.. duschen nu.. Blir väl några varv med den där minsta snyggingen innan gryningen är här =D

Inga kommentarer: