söndag 17 april 2011

Detta är vår söndag

Jag fick lite sovmorgon idag, då jag lät mannen sova inatt när jag tog sessan =)

Skönt o få ligga kvar lite på morgonen, då sover jag som bäst..

Ser hur grannarna sliter i sina trädgårdar, solen lockar ut de flesta. Fast ärligt talat.. mina grannar är så ambitiösa så de va faktiskt ute redan innan solen dök upp =D

Jag städar för glatta livet o all tvätt här nu lämnat tvättkorgen o hänger uppe på tork.

Rickard målar taket, nu är snickerifärgen påbörjad, så snart är taket färdigt! Jippie!

Om någon timme drar vi till Beccis med familj, gissar på att det ska bjudas på utelek o fika på en filt i solen.. Hur härligt låter det? Precis.. helt fantastiskt!

Det enda sura är att min Becca alltid brukar baka.. hoppas inte hon har gjort det, för att stå över hennes kakor är som en kniv i hjärtat.. haha

Eller kanske ska hoppas för grabbarnas skull o se förbi mitt eget sug..? ;) Jaja.. men kaffe är gott =D

Sen blir det hem till mamma, ska hämta hallmöbler som jag verkar ha fått sålda på blocket.

Middag bjuds det också på, fina grejer det.. Tar givetvis med mig mina gnälliga Adidas, minst en timme ska slås ihjäl med intensiv promenad!

Hej o hå, ut o gå!

Inga kommentarer: