måndag 18 april 2011

Måste ut!

Känner mig lite frusen idag.. förhoppningar om att det går över..

Ska städa badrummet strax tänkte jag.

Lillan sover o Storen tittar på Scooby Doo =) Sitter inne i soffan o sjunger egenkomponerade låtar. Härligt o höra o samtidigt får jag inse att det är inte sin sångröst min son kommer o livnära sig på =D

Han hittar på låtar o sjunger för Ella varje dag. Morgonmatningen har han hjälpt till med idag, håller så fint i flaskan. Klappade henne lite i rumpan när hon skulle rapa. Han vakar över henne som en hök. O hon en hans, det ser han till så att alla vet! Söte!

Nu kommer tapeten o tyget vilken dag som.. får se till att få fatt i någon trevlig människa som vill tapetsera, förslag någon? Så får det bli en liten tripp till IKEA, barnen ska få nytt, nytt, nytt =) Snart är lillemans rum färdigt! Planerat in i minsta detalj, med kärlek o omsorg.

Jo, som sagt så vet väl de flesta att inredning är något som ligger mig extremt varmt om hjärtat.

Rättare sagt så är ju snart hela övervåningen färdig.. då hoppar vi på nästa projekt.. nedervåningen, haha.. eller kanske vi tar en liten paus nu i sommar o ägnar oss åt utsidan?

Hmm.. nu ska jag ringa till mamma o terra henne.. vi ska dit o grilla idag.

Puss

Inga kommentarer: