torsdag 28 april 2011

Hej o hå

Sitter o telefonkö till Hälsoringen.. måste boka om Rickards vaccinationstid.

Så nu blir det bara jag o Noel som ska genomlida detta på tisdag.. Puhh.. ja, det är för något gott - vår efterlängtade resa till Thailand!

På måndag åker han, min man.. ska va gräsänka i en vecka. Bara jag o kidsen, kommer bli tufft, men det blir bra, det vet jag! =)

Om ett par timmar styr vi bilen mot Sölvesborg, vi ska till Malin o hennes fina barn. Fika, lek o promenad - härligt!

Ikväll ska jag till min Melina. Vara Hanna o så kör vi PW längs med havet - älska!

Går på rätt håll med vikten, jag kämpar på.. kommer bli lite svårt o pussla ihop promenaderna nästa vecka dock.. men jag får lösa det på något sätt.

Lillsessan ligger här o snusar gott i babysittern.. ska lyfta över henne i vår säng (som verkligen behöver en renbäddning.. spädislivet chockar mig ännu en gång..haha) Den store skatten är uppe o leker.. ibland tror jag att han är på väg ner igenom taket ;)

Blir lite städ o plock innan vi drar..

Bjuder kanske på pics ikväll.

Besos

Inga kommentarer: