fredag 15 april 2011

Men hjälp va bra!

Vilket väder vi har idag!

Vet redan nu att dagen kommer bli sjukt bra =)

Lilla fröken hade vuxit på bra o vi fick beröm för vår näpna lilla dam nere på BVC igår.

Gick inom Josses jobb o sa hej o hon va så fin i håret!

Noel va lite skeptisk till barnrytmiken i början... då fick hans mamma va så vänlig dansa loss istället, måste vart en syn för världen, haha.. Men när såpbubblorna åkte fram, då ändrades inställningen radikalt =D

Tack, tack o åter tusen tack fina underbara mamma-mormor! Hon kom hit igår o passade Ella medans jag o Noel va på rytmiken. Jag undrar många gånger vad vi skulle gjort utan dig! Du är otroligt värdefull! Älskar dig!

Va o hälsade på Emma, Nova o Robert i deras nya hem igår. Sååå mysigt! Tack för en fin kväll!

Blev 2 1/2 timmars promenad igår.. 1 1/2 intensiv o en "såstimme" med min älskade son. Plock av diverse utesaker.. så vagnen va proppad med kottar o pinnar när vi kom hem =)

Just nu sitter jag o gungar en lite smågnällig dam i babysittern.. det är bra med fötter, haha..

Nu börjar jag få myror o brallan.. så bär det snart av tror jag..

Adjö!


Tack Emma & Lisa för fina ord!

Inga kommentarer: