torsdag 14 april 2011

Uppehåll tack!




Vid 11.45 ska vi vara på BVC idag. Jag håller tummarna stenhårt för att just den tiden ska det låta bli o regna. För vi hade planerat o ta vagnen dit.. Måste gå!

Har hoppat över 2 dagar nu p.g.a knökfull planering. Ibland hinns det inte med, men det söker mig.. Idag är det exakt 3 veckor sen jag sa bye bye till allt vad socker heter. Känner mig stolt över mig själv, men är ganska så godissugen ändå =D Förra gången jag "la allt på hyllan" kändes det mycket enklare. Vissa dagar nu är man nästan gråtfärdig, haha..

Ska in till stan, till Löplabbet, o köpa nya skor. Mina underbara Adidas har nog gjort sitt nu. De knarrar o knirrar så jag skrämmer folk när jag kommer =)

Både Ella o Noel fick superfina kläder av sin gamlafarmor o gamlafarfar igår - Tack så mycket!

O vilken lekdejt vi hade igår! Underbart fantastisk! Ser verkligen fram emot nästa gång!

Mmhhmm.. nehe..

Idag steg vi upp tidigt, ja.. jag o lillpluttan (som somnar om när hon är fulltankad..haha)

Så en hel del har redan hunnits med.. o mer ska det bli =)

Igår så badade lilla sessan för andra gången här hemma. Denna gången gillades det, såklart va brorsan med o hjälpte till.

Kärlek

1 kommentar:

Lisa sa...

Hon är verkligen ruggit söt den lilla damen. :D Å den stora skatten med för den delen. :) Härligt att allt flyter på. :)