fredag 15 april 2011

Sweet dreams

Slänger bara in några rader här..

En liten dam har vart på lite ilsket humör här hemma idag =) Eller mest på "jagvillattduskabäramigmamma" humör..

Malin har vart här o fotat barnen, är sååå nyfiken på bilderna, har sett en som pryder hennes blogg, www.malinsormlind.se - min fina son!

Tog en del tid då barnen ville lite annorlunda än vi vuxna ;)

När Rickard kom hem gick vi ut en runda.. Ella sov så gott i vagnen o storebror cyklade som en tok, verkligen som en tok. Jag skrattade nästan så jag dog =D eller ja.. kanske inte, men mycket va det..

Sen kom barnens mormor. Dock kände hos sig dålig, troligtvis från sin kortisonbehandling, så vi tog henne o bägge bilarna o körde hem henne. Lite dålig? Ja.. hon visste typ inte hur hon hade kommit hem till oss, så vi ville ta hem henne i ett stycke.. Lilla mamma. Lilla, fina mamma.

Eftersom dagens promenader har gått i ett ganska barnvänligt tempo, så får jag nog dra mig upp på crosstrainern..

Tror det blir en tidig kväll.

Morgondagens planer är ganska många.

Söta drömmar till er!

Inga kommentarer: