tisdag 15 mars 2011

Imorrn ska jag va pigg!

Jag tror på att jag ska få sova hela denna natten (förutom kissepauser då..haha)
Om jag tror på det riktigt hårt, då borde det slå in va?
För imorrn vill jag va pigg, imorrn vill jag ha lite sol.
Cykla hem till någon o fika lite? Ja, det vill jag!
Gjorde en lax- och räkpasta till middag idag, mycket gott får jag säga!
Nu har jag gjort det igen.. ströshoppat på Blocket, haha.. Hittade en superfin cykelkärra som vi kan ha båda barnen i. Nästan aldrig använd o kostar hälften av vad den gör i butik. Love it!
Ska hämta den till helgen.
Pappan har målat där uppe, vilket han gör ganska ofta för tillfället =D Blir såå fint!
Satt tillbaka lite lister där det är färdigt..
Jag har badat vårt lilla hjärta, som njöt i fulla drag..
Nu sitter han i soffan o kollar på barnfilm o dricker välling..
Varvar ner lite, alldeles strax dags för sängen..
Tror Rickard skulle få kaffebesök lite senare =)
Jag har en dejt med soffan o premiären av DH!!!! Lycka på en liten (okej, ganska stor) skärm.
Ska dock va helt iordning när det börjar, så jag kan stupa i säng sen.
Tjo!

Inga kommentarer: