onsdag 16 mars 2011

Nu drar vi snart

Nu har vi ätit frukost o morgonmyst =)
Vi ska precis bara fixa oss lite, sen ska vi ta cykeln till öppna gruppen.
Se hur vi gillar detta fenomen? =D
Tror det blir skoj!
I eftermiddag ska vi hem till Noels mormor o morfar på middag, alla barn med resp. o barnbarn - mys!!!
Jag blir så konfunderad.. om man ska lämna en kommentar, vilket man mer än gärna får. Varför vågar man inte skriva sitt namn då? Liksom.. våga stå för va du tycker?!
Min man jobbar över så mycket för att hans jobb kräver det. Även för att han är o alltid vart en arbetsmyra.
Inte för vad jag handlar eller inte handlar. Jag har dessutom en egen inkomst? Right?
Förstår egentligen inte hur du orkar bry dig..
Bara för det ska jag nog shoppa lite till, eftersom jag hatar o ha min man hemma!
Faktumet att det anses fel o lägga pengar på sina barn o deras välbefinnande förvirrar mig fortfarande..?

Inga kommentarer: