tisdag 15 mars 2011

Shaajt


Jag o snotti har ätit lunch..
Diskmaskinen snurrar för fullt, på tal om full, så fyller man den med typ 3 tallrikar, haha..
Gissa vilket som ska inhandlas först till detta köket?
Jepps.. en normalstor diskmaskin, detta är insanity!!!
Har även önskat mig (typ varje dag) en Electrolux Ergorapido.. Dammsuger golvet i köket typ 2 gånger om dagen, grått golv är snyggt, men väldigt otacksamt, haha..
O i detta huset är det centraldammsugare, vilket jag personligen anser vara den sämsta uppfinning någonsin!

Min lilla älskling ramlade o slog i sina "private parts" innan.
Jag dog lite av skräck, det gjorde nog han också, men allra mest hans pappa.. Va ju tvungen o ringa o tala om..
Men det verkar som det inte gick illa, täta kontroller o det viktigaste - inget blod i urinet!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det minsann lite soffmys..
Tycker att vädret verkar tillåta en liten tripp till skogen sen =D

Adjöss!

Inga kommentarer: