torsdag 3 mars 2011

Hänger snart in

Va tidig hem till Malin idag, ja.. nu snackar vi inte typ 5 minuter.. Jag hade tagit fel på 2 timmar!
Hallao liksom?? Wakiepakie mamma lilla.. Som tur väl är så är hon alltid lika gullig så vi kände oss välkomna (fast jag skämdes lite)
Va ju faktiskt lite roligt, för då fick jag ju träffa hennes kärlek också - mycket trevlig kan jag tillägga =)
Vi fick fika o även lunch. Så jag har blivit riktigt bortskämd idag, knappt behövt lyfta på rumpan.
Barnen lekte o busade för hela livet, Nikkis rum var ganska uppochnervänt när de va färdiga, haha. Lille Tristan han mest bara satt o flörtade o va söt =D
Noel fick bestämma mat idag, så det blev hemmagjorda hamburgare o hemmagjorda pommes.
Gottgott! Pappa Rickard tyckte detta va toppen (har en känsla av att det va mer lockande än fisksoppa..)
Såå... middagen är i magen, vi har hunnit måla lite med vattenfärger o diverse kladdpennor.
Nu ska välling göras o så är det strax dags för bädden.
Kan helt ärligt erkänna att jag kommer inte bli sen i säng denna kväll..
Imorrn ska vi på 3-årskontroll, spännande! (eller??)
Jaja.. vi vet ju redan att Liam är för lång, så då måste det vara något fel på min son också ;)
Ajjöss
ps. Malin, nu är min bil nytvättad.. så nästa gång slipper dina grannar tro att vi är uteliggare =)

Inga kommentarer: