torsdag 3 mars 2011

Alltid

Jag älskar givetvis min man.. alltid..
Men igår så älskade jag honom lite till, när han sätter upp både stänger o gardiner till mig i köket, som jag saknat så! =D
O när jag låg o snarkade i soffan igår efter en uttömmande dag, då passade han på o packa upp en hel del lådor. Så tacksam är jag för dig älskling!
Han fick hem sin nya cykel igår, så idag har han cyklat till jobbet. Pratade med honom för en stund sen, o han tyckte tydligen det va riktigt skönt! =) (jag ville mest se om han överlevt färden, haha)
Blev en film igårkväll.. "The Experiment" - vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen. Bra? Nja.. Dålig? Inte riktigt.. Speciell, ja, så säger vi, det va en speciell film. Till det blev det jordgubbar o färsk ananas, mums!
Försöker "känna efter" hur bebis ligger. Men har verkligen ingen aning.. Hoppas hoppas.
Nu ska jag strax släpa in min kropp i badrummet, måste noppa mina ögonbryn, är helt säker på att folk inte ser skillnad på mig o Rickard snart.. Eller kanske, den ene är lång o fit, den andre är kort o rund, haha.. kanske skulle ta o färga den enorma utväxten i håret också? (ja.. inte nu då..)
Lite senare ska vi köra in till Sölvesborg. Blir dejt med Malin o hennes sötnosar Nikki o Tristan.
Försöker trycka på min "komihågknapp" när det gäller o hämta körkortet också =/
Jaja, för övrigt får vi väl se..

Inga kommentarer: