fredag 4 mars 2011

Lite frusen

Idag känns som en ruggig dag, t.o.m inne..
Ska ta mig en dusch o se om jag tinar upp lite.
Vi gick o la oss så tidigt igår så Rickard glömde ställa klockan på väckning, haha.. Tur att han vaknade av sig själv. Lite senare än vanligt men ändå i tid =)
Jag o lilleman låg ganska länge idag, tror detta vädret tråkar ut mitt barn också..
Han frågade om vi inte kunde bygga en sol eller iallafall lite vackert väder..? =D
Tänkte ta en rajd nerom BR skor idag o se om de fått in några snygga vårskor som den lille mannen kan tänka sig. Ska även köra inom Mairo o undra lite snällt men bestämt vart f*n mitt fat tagit vägen som jag beställde för 200 år sedan..?
Surfade runt o kollade på vitvaror igår.. tills ögonen gick i kors. Varför finns det sååå mycket o välja på? haha..
Ha en toppendag!
ps. jag undrar om min bebis verkligen har stannat kvar där den skulle...

1 kommentar:

sandra sa...

Hoppas din bebis ligger som den ska, när beräknas h*n komma ut?