söndag 20 februari 2011

Vilken dag!

Vaknade sent.. klockan var nästan 10.. vaknade först av alla 3, men lille slog upp ögonen några sekunder senare. Vi låg o viskade en stund o bara mös. Fast vi har en jättesäng så är det precis som Noel någonstans fått för sig att just han o jag ska ligga på så liten yta som möjligt..
Nära nära..
Det första man såg när man öpnade ögonen va det helt fantastiska vädret.. Kolla mamma, vilket vackert väder det är ute! liten man va lyrisk.. O jo, visst blev man lycklig, helt direkt.
Tog bara precis på oss nästan o körde raka vägen till Valjeviken, handlade med oss frallor på vägen. Tända ljus o mysfrulle med Noels farmor o Anders..
Vid 13-tiden satte vi oss i bilarna o åkte till Sandviken. Promenerade, grillade korv, samlade kottar, jagade farliga djur.. Robert fick en rejäl rastning på lekplatsen =D Noel va nästintill galen, haha..
Gick nästan ända ner till havet.. kände doften av salt, tång o hav.. blundade o fick en liten känsla av sommar. Denna sommaren kommer blir bra, bättre än bra. Ultimat o perfekt.
Nu ska lille snart krypa till kojs. Rickard har hyrt film, så ikväll blir det lugna gatan..
Med vemod har jag packat resväskan till Noel. Känns som o lämna en kroppsdel ifrån sig..
Kanske lägger jag in bilder sen.. annars får ni se dem imorrn..
Imorrn är det ytterligare ett ultra som står på schemat..
Adjö!
AnneLie - Va gullig du är som tänker på mig! Jag gör inte allt själv, har några som hjälper mig.. Som tur är, haha..
Ville hellre lägga de pengarna på Noels nya rum ;)

Inga kommentarer: