lördag 19 februari 2011

Effektivitet

Nu har vi packat ner hela sovrummet.. haha.. eller ja nästan.. Har låtit några plagg hänga kvar i garderoben, kan ju inte gå nakna i en vecka.
Är i stort sett inget kvar o packa nu, så himla skönt!
Projekt fönsterputsning är påbörjat, tar dock lite längre tid när man är lite smårund =D
Har en liten vilde här som springer omkring o leker Batman. Snart ska Batman sova, men det verkar han ignorera totalt just nu ;) Bobbybilen har blivit Batmobilen o pappa Rickard får äran o va Robin. Vad återstår till mig då? Kanske jag kan va Batgrottan? haha..
MM hittade lite o inhandla på möbelaffären o mina tankar gick i 190, medans jag i huvudet inredde det nya huset för glatta livet! It will be nice, trust me!
Är ganska mör o tacksam för att jag sköt upp duschen tills nu.. då man blir en aning kvalmig av packning o dylikt. Lill* i magen försöker garanterat få loss ett revben eller två, men än så länge sitter de kvar..
Mmm.. en lång varm dusch nu.. jepps, så får det bli.
O morgondagen ska bjuda mig på sol, det har jag bestämt.


Sov gott!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Hanna det finns folk som har flyttstädning som yrke,varför sliter du ut dej med det? Var rädd om dej och magen. Kramar Anne-Lie

ullrika sa...

Vår effektivitet i helgen har inte varit i närheten av din men lite duktiga har vi också varit faktiskt! Sicken härlig sol ni har hos er, fullt så vårigt är det inte här. Tror jag... jag menar, jag har inte varit ute på två dar... ;)