måndag 21 februari 2011

Roommpa!

Jaha, vad gör denna lilla ungen?!
Jodå, precis som sin storebror.
Lägger sig i säte.
Bebiiiiis, man ska INTE ligga med rumpan neråt!
För då måste farbror doktorn skära i din mamma..
Såpp, nästa vecka blir det till o åka till Karlskrona igen.
Kan nog ärligt talat köra dit i sömnen.
Vändningsförsök..
Meeen.. eftersom jag hade så ont av det förra gången, så får jag lyxa med den dyra nya medusinen ;D Waaaow, haha..
Nu ska jag äta..
Lovar att det kommer in lite fina bilder från Sandviken - lite senare.
Shit..
JAG SAKNAR MIN UNGE!!!! Bööl...

2 kommentarer:

ullrika sa...

Men va i...!? Hur uppfostrar du dina ungar egentligen? ;D ska ni försöka vända? Lycka till isf! Annars blir det lika bra på annat vis. Det är ju rätt smart att ligga med huvudet uppåt liksom annars. Bra gener på sånt!

Krams!

Magzyy sa...

Funkar inte vändningsförsöket kan vi ju alltid hålla varandra i handen när dom snittar oss Hanna;) Mina ligger ju oxå med rumpan ner! och jag får inget vändningsförsök:( Vad är det med dagens barn!?